/Organisatie kijkt terug op succesvol congres Apeldoorn=IT 2018

Organisatie kijkt terug op succesvol congres Apeldoorn=IT 2018

De organisatie van het congres Apeldoorn=IT 2018 kijkt terug op een zeer geslaagde dag. Met ruim 500 bezoekers is het aantal waarnaar gestreefd werd ruimschoots gehaald. Er werden 24 verschillende en inspirerende sessies gehouden in de tracks Strategie, Mens, Innovatie, Techniek, Security/Privacy en Systeemontwikkeling. Keynote sprekers Igor Beuker en Martijn Aslander gaven op hun eigen karakteristieke wijze hun visie op het thema ‘Lets get digital!’

De organisatie is vooral benieuwd naar de feedback van haar bezoekers. Positief of verbeterpunten: we horen het graag voor een eventuele volgende editie van het congres. Laat daarom uw reactie achter onder dit artikel. Binnenkort wordt de foto- en video-impressie van deze dag hier geplaatst dus houdt de site en onze social media kanalen in de gaten.

Wij bedanken u voor uw komst en graag tot ziens!

Dagvoorzitter Marto Boes en Jeroen Joon, wethouder ec. zaken Gemeente Apeldoorn

Igor Beuker

Martijn Aslander

 

 

 

 

 

 

 

 

Bekijk hier de video impressie van het congres

Met dank aan: Louis Ottens (camera, Belastingdienst) en Erwin Stok (camera en montage, Belastingdienst)

2018-11-30T21:14:05+00:0015-11-2018|8 Comments

8 Comments

  1. Rolf Niienhuis 26 november 2018 om 11:35 - Antwoorden

    Beste,
    Ik vond het een laag drempelige fijne dag om inspiratie op te doen. Helaas moest ik eerder weg waardoor ik track over Linked data miste. Hebben jullie nog materiaal dat je met me kunt delen? En in het algemeen?
    Met vriendelijke groet,
    Rolf Nijenhuis

  2. Yee-Tee Ho 26 november 2018 om 11:49 - Antwoorden

    Enkele verbeterpunten:
    – uitgiftepunten van koffie aanpassen naar hoeveelheid bezoekers. Nu was er 1 punt waar een enorme opstopping plaats vond.
    – op basis van hoeveelheid bezoekers de ‘doorloopruimte’ optimaliseren. Nu was er direct bij de ingang een opstopping door de koffierij en was de informatiemarkt ook lastig te bezoeken.
    – locatie: voldoende ‘looptijd’ inplannen zodat men van locatie A naar locatie B kan gaan.
    – presentaties na afloop beschikbaar stellen op de apeldoorn-it website

    Verder een heel leuk en leerzaam congres. Bedankt voor het organiseren.

  3. Frank Rooyackers 26 november 2018 om 11:58 - Antwoorden

    Goed georganiseerd, mooie locatie, goede (interessante) sprekers, kortom TOP
    zou graag uitnodiging ontvangen voor een volgende keer

  4. Jettie de Vries 26 november 2018 om 12:11 - Antwoorden

    Fijen dag, goede sprekers. Wel even zoeken (ik was samen met anderen bij een andere evenementenhal op het zwitsalterrein. Vanuit richting noord was niets aangegeven.) naar de plek van de gebeurtenis. Ik was daardoor ook te laat. We hebben 10 minuten zitten zoeken, voor bleek later een klein stukje verderop.

  5. Dennis 26 november 2018 om 13:22 - Antwoorden

    Positief
    – Aansprekende key-notes
    – Het samen netwerken

    Verbeterpunten
    – Ruimtes voor de parallelsessies niet allemaal even geschikt (koud, gehorig)
    – Toiletruimte niet toereikend voor het aantal deelnemers
    – Parallelsessies konden inhoudelijk sterker, bijvoorbeeld meer laten aansluiten op de key-notes.

  6. Frans 27 november 2018 om 07:11 - Antwoorden

    Het was een hele mooie dag maar wel een tweetal verbeterpuntjes:
    – Voor zulke grote aantallen bezoekers is het handig om meerdere koffie uitgiftepunten te hebben
    – Als je voor het bezoeken van workshops van de ene naar de andere locatie moet lopen is wat wisseltijd ook wel handig.

  7. Aad 27 november 2018 om 09:32 - Antwoorden

    In de grote zaal stonden de stoeltjes zo dicht bij elkaar dat iedereen met de schouders klem zat.
    Tijdens een presentatie in de dansstudio stond de muziek in de ruimte ernaast keihard.

  8. Sander 28 november 2018 om 11:57 - Antwoorden

    Het was een inspirerende dag, ik was vooral erg gecharmeerd van de keynotes.
    Lunch was prima, stands waren leuk, al met al prima geregeld.
    Ook de nodige negatieve punten:

    – had wel wat beter aangegeven mogen worden (bijv. bord bij hoofdingang)
    – diverse parallel sessies waren meer een infomercial voor het eigen bedrijf
    – ruimtes van parallelsessies konden beter (koud, gehorig, geen fijne stoelen, slecht geluid).
    – stoelen te dicht op elkaar
    – Net voldoende toiletten

Laat een reactie achter